نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | لندن در تسخیر توپچی‌ها برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم
سرخط خبرها

امیرحسین یزدانپرست و یاسر عیسی زاده، فوتبالیست های جوان ایرانی در امارات درگذشتند + علت فوت

  • کد خبر: ۲۱۲۰۹۴
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
امیرحسین یزدانپرست و یاسر عیسی زاده، فوتبالیست های جوان ایرانی در امارات درگذشتند + علت فوت
بازیکن ایرانی شاغل در لیگ امارات در تصادفی سخت جان خود را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیرحسین و احمدرضا یزدانپرست، دوقلوهای ۱۷ ساله ایرانی که در لیگ جوانان امارات متحده عربی فوتبال بازی می‌کردند، در مسیر شهرهای دبی - فجیره دچار سانحه رانندگی شدند و راننده ۱۹ ساله نتوانست در هوای بارانی خودرو را کنترل کند. 

در پی این حادثه، امیرحسین یزدانپرست و یاسر عیسی‌زاده، دو بازیکن تیم فوتبال النجمه الزرقا، جان خود را از دست دادند و احمدرضا یزدانپرست پس از آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه سر به بیمارستان منتقل شد.

احمدرضا در حال حاضر در کمای مصنوعی به سر می‌برد تا پزشکان بتوانند شرایط و میزان هوشیاری او را ارزیابی کنند.

این دوقلوهای ایرانی و اهل ایذه در خوزستان، فوتبال خود را در امارات متحده عربی در مدرسه فوتبال شباب الاهلى آغاز كردند و سپس به تيم جوانان النجمه الزرقا به سرمربيگرى نويد فريدی پيوستند. اميرحسين یزدانپرست که در این تصادف جان خود را از دست داد با به ثمر رساندن ١٨ گل، در رده جوانان آقای‌گل ليگ دو امارات متحده عربی بود.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->